Kartony kaszerowane pozwalają na efektowne zapakowanie produktów przeznaczonych do wysyłki. Firmy, mogą nadrukować na nich swoje logotypy lub inne, istotne dla przedsiębiorstwa informacje. Popularną formą promocji produktowej stały się wysyłki produktów do influencerów, którzy na swoich kanałach social media dokonują uroczystego otwarcia przesyłki wraz z opisem produktów. Podpowiadamy, jak wykorzystać ten potencjał w Twojej firmie.

Co wpływa na popularność unboxingu?

Unboxing, czyli uroczyste otwarcie przesyłki najczęściej na żywo lub po uprzednim nagraniu czynności kamerą telefonu. Taka forma promocji dociera do dużego grona zainteresowanych, którzy wraz z influencerem lub blogerem współpracującym z marką, mogą doświadczyć emocji związanych z otwarciem przesyłki. Na filmie przedstawiane są produkty wraz z ich obszernym opisem oraz prezentowany jest sposób ich pakowania. Najczęściej są to kartony kaszerowane, czyli pokryte dodatkowym arkuszem papieru, który można dowolnie zadrukować. Dzięki takiemu działaniu zwiększa się rozpoznawalność marki i produktów.

Czy opakowanie jest ważne?

W działaniach promocyjnych, opakowanie produktu oraz sposób jego wysyłki do potencjalnych klientów jest bardzo istotne. Design pudełka, materiał, jaki został użyty do jego produkcji, wszelkie wklęsłości i wypukłości na powierzchni oraz kolorystyka zadruku przekładają się na zainteresowanie i ciekawsze doświadczenia z produktem. Produkcja oryginalnego opakowania, często autorskiego to sposób na wyróżnienie się na rynku. Trzeba pamiętać, że wielu z nas decyduje się na zakup pod wpływem emocji i doświadczeń. Im więcej producent ich zapewni, tym większe jest prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na zakup produktu.